Aktion 365 – dag 27

16 maj 2009 at 1:09 e m (AKTION 365, Djur & Natur, Global uppvärmning, Shopping, Tips & Råd, Världsprojekt) (, , , , , , , , , , , , , , , , , )


Ring, ring!

 

Tja idag låter inte våra telefoner som de gjorde förr med enkla entoniga signaler och kul är väl det! Härliga melodier spelas lite här och var, en del skrämmer nästan slag på en andra får en att vilja nynna med.

Jag har en tendens att tröttna på min ringsignal och byter gärna efter en tid. Min nya ringsignal kommer från WWF och man kan inte låta bli att dra på smilbanden när man hör dem🙂 Samtidigt vet jag att jag bidragit till något bra och det känns lite extra skönt i hjärttrakten varje gång telefonen ringer.

 

Aktion 27

WWF

WWF

När du ska skaffa dig en ny ringsignal till mobilen, skaffa en från WWF! För 50 riksdaler får du en vrålande schimpans, en sjungande val eller en trumpetande elefant i luren. Samtidigt som du får ett kul och annorlunda sound bidrar du till en förbättrad tillvaro för djuren på vår planet.

 

Gå till WWFs hemsida och få din häftiga ringsignal!

 

Schimpans, Val eller Elefant?

 

Valar

Valar

Elefant

Elefant

Vilken är din favorit?

Kommentera

