Grön Halloween!!!

31 oktober 2009 at 11:22 f m (Ekologiskt & Miljövänligt, Vad kan jag göra för miljön?) (, , , , , , , )



Idag är dagen för godis, hyss och skräck och för er som ska klä ut er så finns här några gröna tipps om hur man kan gå tillväga. Sen vill jag påminna om att tänka på vad för godis som vi stoppar i munnen, välj det blekare godiset så slipper du en del skräp. Mer om godis hittar du här.

Läskiga filmer finns det gott om att välja bland, själv tänker jag se två av de riktiga gamla klassikerna från 1939: Frakenstein och Dracula. Men att skrämmas är mer min sambos grej något som för min del dessvärre inte är begränsat enbart till runt halloween. Behöver du lite läskiga ljud kan du hitta en del här

En riktigt läskig, gastkramande halloween på er !

/ Fr. A.

2 kommentarer

  1. ekoprylar said,

    Vart har du tagit vägen?

  2. Fröken Arktis said,

    Hej !

    Ja, det var en bra fråga. Saken är den att jag pga sjukdom i familjen har blivit tvungen att skära ned på mina aktiviteter men hoppas att jag kan komma tillbaka igen i samma anda lite längre fram. Tills dess kommer det ett och annat sporadiskt inlägg men det är tyvärr allt som jag hinner med. Ha det så bra tills dess!
    Tack för att du fråga🙂
    / Fr. A.

Kommentera

